EBGT German Masters München

Home Forums Tournaments EBGT German Masters München

Tagged: 

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #786
    Paul van D
    Guest

    Some Belgian and Dutch players will be participating this weekend in the EBGT German Masters in München. Will try to post some updates, depending on availability of wifi.

    Reg
    Paul

    #801
    Guy Van Middelem
    Guest

    Erg bedankt voor de updates, Paul. Altijd leuk om te lezen wat onze vrienden ervan bakken. Ik wens jou en hen heel veel succes. Voor de arme zielen, zoals ik, die nog wat moeten werken (en golfen) tijdens de vakantieperiode, blijft er een spannende avond backgammon in Leuven op vrijdag 27 juli om 19.45 uur. See you soon, Guy

    #806
    walter
    Guest

    De belgen zijn al aanwezig, met name Michel & Walter. Na een overnachting in een landelijk hotelletje onderweg zijn we bij de eerstaangekomenen. het belooft een leuk veld te worden met ondertussen al Malas, Sequira, Carter Mattig, Peter Vandebruck, Peer Romer en een turkse delegatie.
    Paul er is (mogelijk tot in tegenstelling wat op je reservatiemail staat) voor de backgammonspelers gratis wifi beschikbaar, er wel speciaal naar vragen aan de receptie.

    #811
    Paul van D
    Guest

    Terwijl ik nu op het terras zit, hier de eerste resultaten. Walter won in een veld van 54 van Stephan Parkow in ronde 1 en van klepper Braconi in ronde 2. Vermeldenswaardig was dat walter 2x een backgammon won en ook een zekere gammon wist te vermijden door 66 vanaf de bar te smijten.

    Michel is momenteel in de tweede ronde nog aan het zwoegen tegen een Italiaan. Het staat 10-8 voor michel tot de dertien.

    Paul en Rogier reisden samen zo’n 850 kilometer om tegen elkaar te moeten spelen in ronde 1. Rogier trok met 13-6 aan het langste eind in een match waar Paul nooit echt een kans gehad heeft.
    Rogier staat nu 7-11 achter tegen Frank simon, een redelijk sterke duitser. Voor vanavond zal Paul zich vooral bezighouden met vergelijkend bieronderzoek. Michel, Rogier en Walter moeten wellicht nog een derde ronde spelen.

    Opvallend was dat iedereen van de B / NL ers een voorronde moest spelen.

    Wij houden jullie op de hoogte.

    Groet,
    Paul van D

    #812
    Paul van D
    Guest

    Rogier verliest 13-7 van Simon. Michel 11-10 voor met nog weinig tijd op de klok!

    #814
    walter
    Guest

    Michel helaas verloren van Vincenzo Riceputi in de 2de ronde, voor Rogier ook in de 2de ronde verloren van Frank Simon en ikzelf in de last 16 verloren van Ullrich Tamm.
    Gelukkig was het vandaag Marcel zijn verjaardag en heb ik mijn verlies kunnen wegspoelen met enkele glazen champagne waarna we tot de vroege uurtjes nog wat chouette gespeeld hebben.

    #815
    Paul van D
    Guest

    Met zijn allen zijn we klaar voor de fighter bracket. Nadat Rogier en Michel allebei in ronde 2 verloren was ook Walter niet in staat om zijn match te winnen. Ik heb er helaas niet veel van meegekregen, wegens drukke en luidruchtige Tiergartenchouette.
    Vanmiddag om 14.00 uur staan we weer fris en fruitig klaar!

    Groeten
    Paul

    #818
    Guy Van Middelem
    Guest

    Allemaal heel leuk om te lezen. Succes verder ! In Leuven heeft Guy vrijdag een kans verkeken om de leiding te nemen in de Leuven Club Championship door in de finale van de Main te verliezen van Steven Steeno. Tot kijk, Guy

    #831
    Paul van D
    Guest

    Update: Rogier speelt de finale van de last chance, Walter, Michel en Paul jammer genoeg niet al te ver gekomen. Finale is tot 5 en de tegenstander is nog niet bekend.

    Groeten,
    Paul

    #833
    Paul van D
    Guest

    Rogier wint last chance tegen peter vd bruck!

    #834
    Bert
    Guest

    Proficiat Rogier!

    #836
    Patrick
    Guest

    @Walter&Paul: bedankt voor de updates.
    @Rogier: proficiat

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.